První signální: Superhrdinové, mléko a sušenky

Švejk, Brutto, odchod Donžonu, Chyba

Amerického malíře Douglase Bloodwortha (že to je jméno jak z X-Menů?) by psycholog Fredric Wertham nepochválil. Takhle naivně a idealisticky propagovat brakové čtivo a nezdravé jídlo, a ještě z toho dělat umění. No fuj. V 50. letech jste z téhle kombinace mohli zdegenerovat, dnes se za ni platí slušné peníze, Bloodworth patří k nejuznávanějším fotorealistům současnosti.

Následuje galerie i video z malířovy dílny.

Ostruhy získal v tabákové firmě Marlboro, pro kterou maloval billboardy a jiná reklamní sdělení. Asi jako každý americký kluk v té době, i on vyrůstal na mléku, sušenkách, komiksech, byl obklopený líbivými reklamami na Coca-Colu a pop artem. Bezprostřednost a bezstarostnost dětství navěky zapauzoval na sérii pláten s klasickými komiksovými obálkami a odpolední sváčou.

Sběratelé by ho asi nepochválili za to, že jednu z nejslavnějších obálek se Supermanem klidně nechal umastit od brambůrek Lay´s. Malý hyperaktivní čtenář si zřejmě odběhnul „zaházet“ s tátou nebo šel jinak napodobovat americké filmy.

1 komentář u „První signální: Superhrdinové, mléko a sušenky“

Komentáře nejsou povoleny.